Monday 9 September 2013

10000 Viewer!!!!

Salam korang...

Tetiba aku jadi excited plak sebab finally hari ni blog aku telah mencapai 10,000 viewer dalam tempoh 6 bulan...

Aku tau bagi orang yang serious ber blogging setakat seribu dua viewer sehari tue normal la kan..

But bagi aku yang berblog sekadar untuk bersuka-suki jer dah consider good achievement untuk diri sendiri...

At least ade gak orang yang sudi membaca dan follow blog aku nie walau tak semeriah mane...

Tujuan asal aku tulis blog nie pon sebab kengakawan office aku yang mintak aku sharekan fews tips dan recipes yang aku tau untuk jadi rujukan diorang kelak.

Aper pon aku nak ucapkan terima kasih tak terhingga kepada semua reader rumahbatamerah...

Minggu nie aku agak pack sket sebenarnyer sebab nak kejarkan dateline bagi aku finalist contract document before di hantar semula ke AGC untuk diluluskan.

Harapnya AGC berpuas hati dan meluluskan standard form of contract tue untuk digunapakai oleh semua agensi kerajaan kelak...

Adoiiii...baby aku dari 2008 tue... pelbagai kenangan pahit manis telah aku tempoh selama hendak menyiapkan standard form of contract tue....

Kalo setakat contract biasa tue mungkin seminggu dua dah boleh siapkan.. nie standard form of contract yang akan digunapakai oleh semua agensi kerajaan once diluluskan oleh AGC.

Boss dah 4 orang bertukar...kawan seunit semua dah transfer ke tempat lain...tinggallah aku sesorang yang masih kekal kat unit nie bersama-sama team yang baru...

Semoga Allah permudahkan segala urusan aku untuk hari ini dan hari-hari mendatang... Aminnn....


Okla korang...ingat tadi nak buat review restaurant yang aku pegi makan semalam...tapi since tengok jumlah viewer telah mencapai 10,000 terus excited tukar topic...

Aku nak sambung buat keje yang tertangguh nie...esok jer la ye aku crite pasal restaurant tue...

Have a nice day!!!  

No comments:

Post a Comment