Tuesday 3 December 2013

Preparation For New Member Of The Hafiizans...

Salam korang..

Diam tak diam aku dah masuk 33 weeks pregnancy..

Kalo nak ikutkan time Hannah dulu just about 3 to 4 weeks to go...

Unfortunately preparation for baby H aku belum berkesempatan untuk buat aper-aper pon lagi...

Adoiii...banyaknyer bende tertangguh sekarang nie.

Baju sekolah abang-abang pon tak beli lagi nie.

Plan memang nak beli awal-awal sebab aku takot dah tak larat nak jalan banyak lagi lepas nie.

Lagipon kalo beli last minute tak sanggup nak berasak dengan orang lain...

Since banyak bende yang perlu aku lakukan sebelum baby H lahir termasuklah persediaan menyambut baby H nie, rasenyer baiklah aku check listkan agartakde bende yang tercicir...

Almaklumlaaa... dah 3 kali putus urat lahirkan the Hafiizans so banyak bende yang selalu aku lupa...

Lepas nie putus urat untuk kali ke 4 tak tau la plak camner rupanya nanti...

Bagi perkembangan baby H plak so far Alhamdulillah baby H safe and sound dalam perut mommy die.

Now aku dah start check-up dua minggu sekali berbanding sebelum nie sebulan sekali jer...

BP so far alhamdulillah masih under control since aku pon on medication.

Aper pon doakan semoga aku dan baby H selamat ye semua...

Have a nice day semua....

No comments:

Post a Comment