Friday 29 November 2013

Happy Birthday To Me!!!

Salam semua...

Tengok tajuk entry aku jer korang semua sure dah sedia maklum kandungan post aku kali ni kan...

Yupsss... Today 29 November, Jumaat is my birthday!!!! .... Yang keeeee.....tak perlu menjadi rahsia la kot... 32 tahun.

Alhamdulillah syukur Ya Allah kerana masih memberi peluang kepada aku untuk menghirup udara mu selama 32 tahun ini.

Thank you so much to my beloved mom kerana telah melahirkan aku, membesarkan aku, menyayangi aku dan sehingga hari ini masih terus mendidik aku tanpa jemu.

To En Hubby yang bertahkta di hati, terima kasih for being my friend, my partner, my lover & daddy to our 3+1 gorgeous kids.

To all my family & friends termasuk la reader rumahbatamerah ini juga aku ingin mengucapkan terima kasih kerana sentiasa bersama aku jatuh dan bangun.

Semoga Allah memberkati, memanjangkan usia, memurahkan rezeki dan mengurniakan kesihatan kepada diriku, anak-anak ku, keluarga ku dan rakan-rakan ku. Jadikanlah kami semua tergolongan dikalangan hamba Mu yang soleh dan solehah...Amin Ya Allah....  



No comments:

Post a Comment