Tuesday 10 September 2013

Al-Amin XianJiang Muslim Restaurant

Salam korang...

Lama rasenye aku tak buat food review kan...

Ahad aritue aku berkesempatan ke Al-Amin XianJiang Muslim Restaurant yang terletak di ground floor SStwo Mall, Petaling Jaya. Tak silap aku no lot restaurant nie adalah G53. Sebaris dengan Restaurant Belanga yang telah pon tutup.

Since kami sekeluarga adalah food lover especially chinese food, kesempatan mencuba makanan disana selepas menyaksikannya di Jalan-jalan cari makan 2 minggu yang lepas tidak dilepaskan.

Since busy makan sambil melayan kerenah permata-permata hati aku 3 orang tue sampai lupa nak snap gambar makanan yang diorder.

Tapi hasil comment yang diberikan oleh En. Hubby, MIL & FIL yang dah beberapa kali berkunjung ke negara China, makanan di Al-Amin XinJiang Muslim Restaurant nie memang hampir sama rasa masakannya dengan masakan chinese muslim di negara China.

So to those yang berhajat nak merasakan makanan authentic chinese muslim di negara China, boleh la cuba datang ke restaurant ini.

Kat bawah nie some photo of makanan yang kami order haritue yang aku cilok dari Mr Google (minta maaf la yerrr)...

 

 
 
 

No comments:

Post a Comment