Tuesday 11 June 2013

Berita Gembira Hari Ini...

Salam korang...

Sorry sangat blog aku agak terabai akhir-akhir nie...

Aku memang teramat la sibuk dengan tugasan di pejabat until pihak editor journal RISM mintak aku edit sket article aku tue pon blom ade kesempatan lagi sampaikan diorg bagi reminder lagi tue...

Adusss....masalah kesihatan aku yang melanda aku di malam hari disamping tugasan harian kat rumh nie nak kene settlekan waktu malam. Then siang hari plak mmg packed dengan tugasan pejabat....masyaAllah camner la aku nak handle nie ek????

Dalam pada itu, balik keje tadi ambik surat dari mailbox, then ade la surat cinta dari pihak RISM....adoiii...hatiku berdebar la plak....

Since letih baru sampai aku letak tepi jer dulu surat tue and terus uruskan pakaian sekolah kids siang tadi...

After dah selamatkan tidokan Cik Hannah kite kejap tadi terus teringat surat aku tue....

Terus bukak dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.... alhamdulillah mulai sekarang pangkal nama aku dah bertambah 1 title....

Semuanya berkat doa mak, En Hubby, family members & all my friends... Banyak gak dugaan yang perlu aku lalui sebelum mendapat gelaran tue. Tapi biar la die menjadi sejarah hidup aku.


Tapiiiiii...tarikh graduation tue plak jatuh pada tarikh which aku sepatutnyer bercuti-cuti Malaysia di Terengganu bersama in-law aku....

Argghhhhh....jadi stress balik!!! Dilemma samada nak teruskan percutian aku tue or burn jer hotel yang telah pon dibooked dan dibayar lama dulu lagi....

Errrmmmmm....kene bincang lebih detail dengan En Hubby but tonight sebab kepala aku dah pusing giler nie...

Oklaaa...before kepala aku nie lagi sakit, baik aku tido dulu....

Good night & sweet dreams semua.... 

No comments:

Post a Comment