Thursday 9 May 2013

Bulgogi Brothers

Salam petang semua...

Dah petang baru dapat bersiaran....

Actually harinie ntah aper mimpi mek Anis Fuad craving nak makan bibimbap plak...

Ntah camner lunch tadi kami berdua pegi ke eCurve sebab mek nie nak bayar bill Maxis die. Sekali ternampak plak restaurant nie....

Terus la kami menuju ke restaurant berkenaan....

Ambiance sangat tenang dengan interior design yang agak menarik. Tapi tak la plak aku snap gambar dalam tue... i malu hokeh!!!  

Maka kami berdua pon order la hot lunch set die...

Mek Anis Fuad order bulgogi bibimbap & aku plak order kangdoejang (soybean paste stew with minced meat). 



Set ni come with refillable corn tea & 6 side dish... sedap gak side dish die..2 kali kiterog refill...ekekekekekeke
 



Taste wise aku rase memang best kalo nak bandingkan dengan dubu-dubu yang pernah aku pegi kat Mid-Valley tak lama dulu.

Range of food die pon banyak gak. Ade bbq, bibimbap, soup..etc.
Table plating


Corn tea..nice

Side dishes...

Kangdeojang

Bulgogi bibimbap


Tapi aper-aper pon Kyro-won tetap the best la..but kalo nak compare price wise Bulgogi Brothers nie agak affordable.

Kepada sesiapa yang nak mencuba makan korean food, boleh la datang ke Bulgogi Broter di Ground Floor, eCurve.
Ashley bantu aku menyediakan kangdeojang


Cara kangdeojang disediakan untuk santapan beta...

Jemput makan semua...


Bergghhh...alhamdulillah....lain kali boleh datang lagi...

No comments:

Post a Comment