Monday 7 October 2013

25 Weeks Pregnancy...

Salam semua...

Sian rumahbatamerah naik bersawang...

Maaf ler sebab tuan rumahnyer sibuk berbengkel last week.

Bila dah berbengkel tue faham-faham jer laaa...dari subuh sampai ke tengah malam baru settle semuanya...

Lebih-lebih lagi bila empunya diri nie jadi urusetia... Fuuhhh...memang tak menang tangan...

Today baru 1st day masuk office semula...tue pon burned 1/2 day biler pegi check-up baby....

Alhamdulillah now aku dah 25 minggu pregnant!!!

InsyaAllah paling lama pon another 15 weeks to go... tapi kalo ikut sejarah aku rasenyer dalam 12 ke 13 minggu jer lagi kottt...

So far tadi check-up baby H alhamdulillah sehat... jantung berdegup bagus, muka pon doktor dah check normal (bukan aper takot la ade masalah sumbing ke aper kan...) size baby H pon alhamdulillah normal... Yang tak normal sekarang nie adalah blood pressure mommy baby H...

Baru last month doktor kurangkan dosage ubat hbp aku...nampaknya bulan nie dosage ubat hbp aku kembali ke asal since bp kurang cantek tadi...

Mungkin penat berbengkel tak hilang lagi kot...

Then esok plak aku kene menerbangkan diri ke bumi che siti wan kembang bagi memenuhi jemputan ceramah di seminar anjuran office aku kat sane...

Actually ikutkan jadual ade  6 session seminar tue di berlainan tempat sepanjang bulan nie hingga december. Tapi memang sah-sah la tak larat kalo aku nak cover sorang kan...

Maka tuan boss unit aku share 3 session die, 3 session aku... then gyne aku pon dah sound at most die bagi aku travel pon sampai early dec jer...

Okla tue kot since edd aku pon nearly end of january...

Takde gambar plak aku nak share kan untuk entry kali nie...

InsyaAllah aku akan kembali bersiaran bila ada kesempatan...

Take care all!!!!

No comments:

Post a Comment