Monday 22 April 2013

Oh Isnin Yang Membiru...

Salam korang...

Dah 2 hari aku tak bersiaran. Fuuhhhh...busy sungguh hujung minggu kali nie...

Sabtu & ahad En Hubby ade tennis tournament. walaupun kalah di suku akhir, tapi En Hubby tetap bersemangat waja & tersenyum manisssss...

Hari sabtu aku separuh hari dah burn kat workshop jer..tunggu si merah mendapat final touch...

Alhamdulillah, after almost 3 weeks, now si merah telah kembali beraksi dengan body yang baru dicat semula, lampu semua tukar baru, interior yang baru & detailed interior cleaning.

Terase macam bawak kereta baru plak jadinyer....

Dikala En Hubby ber tennis hari sabtu, nasib ade SIL, BIL & MIL yang tolong aku layan the kids.

Syiok bebudak tue dapat jalan-jalan kat Good Morning Park.

Si Hannah siap berlarian sambil pakai cheong sum lagi...

Unfortunately aku terlupa plak nak ambik gambar aksi budak-budak tue.

Actually segan depan MIL nak beraksi dengan camera.

Habis sabtu, ahad plak aku ngan kids ikut jadi supporter En Hubby.

Nasib En Hubby kalah di quarter final, kalo tak surely berjam-jam the kids kene tunggu daddy tengah panas terik tue....ekekekekekekeke

Selesai hal tennis En. Hubby terus kami cari makan kat our favorite nasi arab restaurant. "Half Moon Restaurant" in Sri Kembangan.

Restaurant nie menghidangkan authentic Yamen Food. Sedap dan murah!!!! aku rase so far memang the cheapest arab restaurant yang sedap!!!

Sorry yang nie pon aku tak snap picture. Tapi kawan En Hubby yang tumpang kiteorg ade ambik gambar kat restaurant ni...

Nanti En Hubby mintakkan and aku uploadkan semula kat entry nie ek....

Selesai makan and drop kawan En Hubby kat LRT Bukit Jalil, terus kami ke "Malaysia 2013 Finale Cat Show 8 AB/HHP Ring CFA Cat Show" di Hotel Sri Petaling.

Excitednyer time nie sebab dapat tengok macam-macam jenis pedigree cat sambil-sambil kami give support to our friend, Qiita Catz & Kak Nin.

Gambar nanti aku upload dari camera ek.... tungguuuu...

Maka duduk la kami di Cat Show tue sampai ke petang. Then tetibe aku teringat baju sekolah Hamzah yang belum lagi dihantar ke dobi untuk iron.

Aper lagi aku kelam kabut ajak En Hubby balik rumah...

Akibat activity yang agak packed sabtu & ahad, maka hari nie aku rasa sangat la ngantuk & penat...


While En Hubby plak ade meeting kat Bangi harini. Tetibe call aku bagitau yang die terlupa bawak kasut keje... maka die berselipar jepun jer harinie... camner ek tue??? tak tau la hamba camner nak nolong....
Maka, sila salahkan hari Isnin sebagai punca segala kekalutan...uhhuhuhuhuhu
 

No comments:

Post a Comment