Monday 1 April 2013

G.I Joe Retaliation

Monday morning...

Urgghhh... harini anak-anak kembali bersekolah dan En. Hubby & I kembali bekerja setelah seminggu break.

Actually aku takde la cuti. Masih bekerja tetapi di luar kawasan.

Selama 4 hari aku berada di negeri Cik Wan Kembang menghadiri bengkel yang dianjurkan oleh office.

Since cuti sekolah, maka aku angkut seisi rumah bersama termasuk la En. Hubby yang bertugas menjaga anak-anak dikala aku berbengkel siang dan malam.

Plan asal memang nak balik ke Kelantan cuti sekolah aritu sebab dah lama aku tak balik lawat nenek... 

Bagai pucuk dicita ulam mendatang, 1 of the unit kat department aku call jemput hadir bengkel diorang kt sane.. So aper lagi...semua packing!!!

Takper kite simpan dulu crite aku berbengkel dan balik rumah nenek tue since semua gambar tertinggal dalam laptop BARU

Anyway semalam before gerak ke rumah mak, En. Hubby dah plan nak ajak menonton G.I Joe Retaliation kat Setia City Mall.

So on the way to rumah mak kitorg singgah pegi beli tiket siap-siap. 


Actually aku beli 5 tiket. 3 dewasa (En. Hubby, aku dan adik ku) dan 2 kanak-kanak (Hamzah & Hadie laaaa). Tapi disebabkan kelam-kabut aku lupa mane aku letak tiket aku...ekekekekekeke...

Hannah plak tinggal rumah mak dengan ucu die since die tido pon time kami pegi tue.

Gambar dari En. Google

Bagi siapa yang tak tau aper sebenar jalan critenyer boleh la bace dari En Wikipedia nie.

Memang sangat best!!! cuma habis movie, En. Hubby tanye aku 1 soalan cepu emas since U.S niekan kuasa besar... camner agaknyer The President of U.S.A nak convince semula all the other country after what they did especially to Britain, after London telah dimusnahkan... 

Menarik gakkan if die tambah sket scene tue dalam movie.

Dari 5 bintang aku boleh bagi 41/2 la kot. Sebab awal-awal lagi Duke dah mati..adoiii...ikutkan tue la best friend si Roadblock.

Cerita nie obviously la ade scene tembak-menembak & pembunuhan, dah kate crite G.I Joe. 

So En. Hubby dan aku terpaksa menjadi narrator kepada Hamzah & Hadie agar diorg tak salah faham with all the action.

Aper pon memang tak rugi la pegi tengok movie nie...

so to those action movie lover cepat la pegi menonton G.I Joe Retaliation...



2 comments:

  1. Salam ezan,
    blh x remove varification kat komen tu. Ssh lh nk komen. Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam tifa,

      Done!!! pasni comment-comment la selalu ek. Boleh keep in touch..

      Thank you...

      Delete