Monday 18 March 2013

Selamat pagi Malaysia!!!

Yaya, our Blue British Shorthair
Pekabar semua di pagi Isnin??? Surely ade yang layan Monday blues kan?!?!?!
Aku plak takde la nak ber Monday blues sgt...
Sebab pagi-pagi aku dah kelam kabut bangun siapkan the kids...

Terkena plak arini terbangun lewat  mmg takde la bekal breakfast memasing. Cume Hamzah jer yang sempat mommy die buatkan air bekal sekolah & bawak 1 air kotak susu. Hadie mcm biasa bawak bekal air kotak susu jer... my little princess, Hannah plak like usual akan tido sepanjang kejadian....

Keluar rumah tadi 5 minutes late dari usual time and it make lots of difference tau!!!
Aper lagi tadi, En Hubby drive kete macam drive F1 jer...
Tau la weekend nie dah berdating tengok F1!!! Hoyeee!!!
Alhamdulillah, dalam kelam kabut tue tadi, sempatkan sampai sekolah Hamzah before loceng berbunyi and terus hantar Hadie ke tadika die. Tapi pagi nie Hadie buat hal plak... menanges taknak masuk sekolah sebab kopiah die takde...
Adoiii!!!! pagi tadi aku dah suruh dha naik ambik kopiah sendiri kat bilik...tapi die buat slamber jer tido...aku nak tolong mmg tak dapek la sebab aku sendiri pagi tadi bersilat nak siapkan diri-sendiri....
Maka berlaku la drama air mate di mana Hadie terpakse diangkat oleh En. Hubby masuk ke sekolah dalam keadaan menanges taknak berhenti.
Maka, kami pon meneruskan perjalanan ke pejabat seperti biasa.
Since tak bawak bekal, En Hubby pon bersarapan la dengan isteri tercinta pagi tadi di kantin atas bukit...ekekekekeke
En Hubby memang prefer breakfast dengan office aku sebab makanan kat office aku nie consider murah lagi di Kuala Lumpur nie kalo nak dibandingkan dengan breakfast di area En Hubby tue...

Okla...masa telah tamat, actually tengah mengepam sambil ber blog-walking nie...siap mengepam, maka aku pon ingin memulakan semula kerja office yang memang takkan habis sama macam kerja-kerja di rumah tue...

No comments:

Post a Comment