Thursday 16 May 2013

Happy Teacher's Day

Semalam Hamzah & Hadie berkali-kali ingatkan aku untuk bawakan makanan untuk sambutan Hari Guru di sekolah masing-masing.

Hamzah awal-awal dah cakap cikgu suruh bawak carbonated drink..so aku bekalkan sebotol besar air kickapoo, Hadie plak aku bekalkan 2 biji chiffon cake...

Sebelum aku terlupa nak balik rumah kejap lagi nie, aku nak ucapkan HAPPY TEACHER'S DAY to all my teachers & lecturers. Kalo aku nak sebutkan memang ramai la kan... so aku senaraikan jer nama dan tahun aku bersekolah...well aku tau sure korang bley agak umur aku kan...ade aku kisah...

1987 - Tadika Kemas, Majlis Daerah Sabak Bernam
1988-1993 - SRK Seri Utama, Sungai Besar
1994-1996 - S.M Seri Bedena, Sungai Besar
1997-1998 - Tunku Kurshiah College
1999-2000 - Pusat Asasi Sains, University Malaya
2001-2003 - Faculti Alam Bina, University Malaya

So buat cikgu-cikgu dan pensyarah-pensyarah yang pernah mengajar aku dulu...terima kasih atas bakti, ilmu dan budi yang pernah anda taburkan.




Hanya Allah yang mampu membalasnya...

Opsss...lupa plak to mak aku which bekas guru pakar Biologi Selangor lagi kooo... then kakak-kakak ipar aku yang juga cikgu, Happy Teacher's Day too!!!!

No comments:

Post a Comment