Friday 26 April 2013

Anak Angkat Terbaru...Part 3

Salam Jumaat semua...

Aku doakan semoga hari ini adalah lebih baik daripada semalam buat kita semua.... InsyaAllah...

En Hubby is away since kelmarin & insyaAllah will be back very-very soon (tue ayat really looking forward tue) 

Sepanjang ketiadaan En Hubby di rumah alhamdulillah those 3 Hafiizan behave very well.

Maybe diorg pon kesian tengok mommy die terkebil-kebil sorang-sorang buat semua mende dari subuh sampai la pejam mata untuk tido...

Budak-budak bulus??? Diorang pon ok jer... makin hari makin teman tapi mesra gitu!!!

Cuma sekali sekale tue ade la gak adegan-adegan hissing to each other...

Part yang tue aku tak tau nak salahkan sape sebab tengah syiok Beemer dok diam Yaya datang kacau...biler Beemer respond die hissing plak...

Then biler tengah syiok Yaya jalan berlenggang, si Beemer plak datang main usik-usik ekor si Yaya... memang saja carik pasal la kan...

Kene plak si Yaya tue memang minah ganassss....

FYI si Beemer nie hidup die 50% groom bulu die, 30% duduk ngadap makan, 10% tido, 5% main dan 5% buang air...muahahahahahahaha...

Seriously susah betol nak tengok Beemer nie main sendiri. Yang die tau duduk at 1 corner n jilat la bulu die sampai lencun kadang-kadang aku tengok bulu die...

Pastu kalo bagi makan tak pernah tak habis...siap pau food Yaya lagi!!!

Tapi tak kisah pon sebab Yaya memang selalu makan tak habis..bagusssss... elak pembaziran.

Yaya nie plak since die minah ganas keje die memang main jer la manjang...

Sampai kalo tengah aku baring goyang-goyang kaki pon die boleh tangkap kaki aku... Then kalo rambut aku kene tiup kipas pon, boleh die lari terjah rambut aku... Ishkkk...anak derhaka btol main kepala mommy!!!! 

Salah satu bende yang obvious aku nampak perubahan kat Yaya sejak ada  Beemer nie is Yaya dah rajin sket groom bulu die sendiri...

Maybe waktu aku kurung diorg dalam bilik waktu malam tue, si Beemer nie bagi grooming class kat Yaya kot...

Serious... kalo tak jarang betol aku nak nampak si Yaya nie jilat bulu die...Lately nie aku tengok rajin plak die..

Mungkin tercabar tengok Beemer si jantan metroseksual kott....

Yelaaa...si Yaya tue minah ganas... macam mommy die. Mane reti nak melawa-lawa nie...semua pakai hantam tarah jer!!!!

Oklaaa...since camera sekarang bersama En Hubby, maka layan la few pictures of the Hafiizans and the budak bulus yang aku snap pakai mobile phone ku yang sudah amat uzur ini....(well gambar budak-budak bulus nie aku snap waktu 1st time diorang beramah mesra aritue)




 

Hafiizan's on the way home last wednesday.... Abang-abang pakat buli Hannah...

Hafiizan's on the way to school semalam...
Hafiizan's on the way to school today...
Akhir sekali..jemput makan semua!!!

No comments:

Post a Comment