Friday 3 January 2014

Kisah Anak Angkat...Part 10

Salam korang...

Lama sungguh aku tak update pasal kisah anak-anak bulus aku kan..

Al-maklum la sekarang nie aku teramat la busy dengan 3 orang permata hatiku...

Jadi En Hubby 100% in control on anak-anak bulus sekarang nie.

Alhamdulillah diam tak diam Yaya and Bemmer masing-masing dah mencapai umur 1yr 3mnths and 1yr 4mnths....

Dah dewasa diorg berdua nie... cuma tue la rezeki kami untuk menimang cucu bulus masih belum ade lagi...

Tak tau dimana silapnyer...

Kalo ikut dari intipan yang aku dengan En Hubby buat kami rasa masalah nie disebabkan oleh Beemer yang selalu berada di wrong position!!!

Adoiii...perlukah kami yang mengajar si Beemer & Yaya the right position or just let them learn it naturally????

Satu task yang bagi aku agak mencabar gak tue...

Aper pon yang pasti anak-anak bulus kami semakin membesar especially Beemer semakin hencem!!! and Yaya semakin ayu...

Kat bawah nie adalah latest picture Beemer & Yaya yang En Hubby tolong snapkan...



Dalam gambar tue, budak-budak tue tengah syiok lepak atas cat tree baru after cat tree lama telah selamat Beemer patahkan... Punyer la berat budak tue sampai patah cat tree tue die lompat!!!!

2 comments:

  1. saya geram tengok kucing awak! RAARRR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tue baru tengok tue..kalo dah start pegang...gomol camner pon pon die buat tak kisah jer..tak melawan langsung..
      Lagi bikin gerammmmm.....

      Delete