Monday 13 May 2013

Salah Sendiri....

Salam korang...

Monday bluessss... biler dah Monday blues nie macam-macam bende bermain di otak tapi satu pon tak bley jalankan...

Well aku nak sharekan perasan aku pagi nie biler mula-mula aku sampai ngadap PC kat office nie...

Sebenarnya tanpa aku sedari dah dekat 6 bulan paper yang sepatutnya aku submit in order to get professional membership for Building Surveyor aku tertangguh.

Memula lepas interview dulu memang bersemangat aku menaip dan mencari idea untuk menyiapkan the paper... skali biler half-way menyiapkannyer tetibe plak kerja-kerja hakiki pejabat datang berduyun-duyun.

Terus aku terlupa that paper... actually keje hakiki kat office nie memang la tak prnah habiskan... kalo habis means aku makan gaji buta la tiap bulan...ye dak??? tapi diakibatkan oleh kelalaian aku sendiri aku hanyut terus dengan bende-bende lain.

Ikutkan paper tue tinggal final part and conclusion jer kot...




Akhirnya pagi nie dengan semangat waja aku telah kembali menulis dan finally aku berjaya siapkan the paper...

Tapi blom ending of the story. Paper tue sekarang aku dah submit pada En Hubby untuk die tengok-tengokkan dulu.. mane la tau kalo he got better idea to put in kan.... tak acikan aku nie!!!!!... well aper yang penting??? KERJASAMA!!! 

Hopefully by today En Hubby dapat comment and returnkan balik the paper so that aku bley submit secepat yang mungkin...

Semoga Allah permudahkan urusan aku.... 

No comments:

Post a Comment