Sunday 12 May 2013

RESTORAN MEE TARIK WARISAN ASLI(ENCIK HASSAN)

Salam korang...

Alhamdulillah aku berjaya menamatkan puasa aku dihari pertama Rejab...

Semoga aku & En Hubby berjaya mencapai azam untuk berpuasa penuh (kecuali hari diberi cuti la kan) sepanjang Rejab, Sya'ban dan Ramadhan...

Macam biasa hari Sabtu aku lepak kat rumah MIL.

Then tadi temankan SIL pegi inspect rumah yang die berminat untuk beli di tengah-tengah KL.

Well keje inspect rumah nie memang tugas azali aku since aku keje pon as Building Surveyor...

Tapi pasal tips nak inspect rumah sebelum beli tue insyaAllah aku akan crite di entry yang lain la ek...

Habis inspect rumah tue tadi terus SIL suggest kat kitorg pegi cari Restoran Mee Tarik Asli kat Sungai Besi.

Actually kitorg dah lama berangan nak pegi ke restoran tue...dari kami duduk kat Desa Petaling, then pindah Sri Petaling and now kat Shah Alam baru tertunai hajat nak ke sana.

Actually sebelum nie aku selalu makan mee tarik kat Kelana Jaya and Taipan tapi aku rase mee tarik kat Restoran Mee Tarik Asli nie is the best so far....

En Hubby yang dah biasa makan mee tarik kat Shanghai, China pon kate mee tarik nie boleh menandingi mee tarik original di China.

Kitorg tapau jer tadi since aku, En Hubby and MIL berpuasa.

MIL orderkan beef lamen, spicy beef lamen, lamb on toothpick, lamb tarik, green bell pepper beef lamen and black fungus beef lamen.

Gambar???? Alamak seriously aku terlupa nak snap... So aku copy jer la gambar dari google ek...







Actually banyak lagi menu makanan yang ade kat sini... so kalo korang nk rase kesedapan mee tarik nie boleh la datang ke Restoran Mee Tarik Asli.


No comments:

Post a Comment