Friday 12 April 2013

Excited Nak Balik Mengundi

Korang dah check tempat mengundi????

Well aku dah excited rase nak lompat-lompat dah nie...

For the 1st time aku nak mengundi, aku akan mengundi di sekolah rendah aku, Sek Keb Seri Utama, Sengai Besar, Selangor.
  
Lambang sekolah dari Fan Page kat FB...awatla terpotong hujung nyerr


Rasenyer last aku balik Sungai Besar hari Raya tahun lepas kottt... tue pon sebab melawat kubur abah di samping beraya di rumah abang ngah aku...

Wow!!! Tak sabarnyer nak balik Sungai Besar. Mak and adik aku pon akan mengundi di tempat yang sama...

Hopefully dapat la aku bertembung dengan kawan-kawan sekolah dulu...

Then dapat la jenguk rumah lama kami yang dah lama tak kami jenguk tue...

Tadi saje google nama sekolah rendah aku nie...

Rupanyer dah ade blog gak laaa... http://skseriutama.blogspot.com/

Pastu tengok guru besar sekolah tue rupenyer jiran rumah lama aku....

What a small world kan....

Wut ever it is, tak kira korang menyokong parti aper sekali pon... Marilah kite menjalankan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia dengan keluar mengundi on 5 Mei 2013 tue nanti.... 

Harapnyer aku dapat sampai awal Sungai Besar on hari mengundi tue, sebab ikut perancangan kami akan ke Damansara dahulu bagi chance En Hubby buang undi dulu kat sane... 

Then baru la bertolak balik ke Sungai Besar....

 
 

No comments:

Post a Comment