Monday 18 November 2013

Kuala Lumpur International Motor Show 2013

Salam semua...

Waaa...harinie bermula cuti persekolahan akhir tahun anak-anak.

Buat Hamzah & Hadie plak cuti mereka pada harini jer...

Esok dua orang hero aku nie akan memulakan program cuti sekolah dan day care di sekolah tahfiz mereka.

So buat masa nie aku memang takde plan ape-ape lagi program bercuti untuk mereka memandangkan aku pon dah sarat.

Namun begitu, bermula sabtu lepas Hamzah & Hadie telah memulakan sesi latihan di AAB Soccerkids Academy untuk setiap hari sabtu & ahad.
Mommy dua hari berturut lepak tunggu dalam kereta jer memandangkan hari hujan.

Alhamdulillah nampak serasi gak la diorang setelah 2 hari menjalani latihan sabtu dan ahad lepas...

Hari nie Hamzah & Hadie menghabiskan cuti sehari diorang kat rumah oma bersama moyang dan Tante Faridah while mommy & daddy is working.

Semestinya 2 orang hero tue memang sangat enjoy la duduk rumah oma sebab moyang, oma, tante faridah & aunty cikin (bak kate Hannah) rajin melayan kerenah the Hafiizans tue.

Ok, kalo tengok tajuk entry aku sebenarnya bende lain kan...

Tapi aku dok sebok berceloteh pasal 2 orang hero kesayangan aku tue...

Bukan aper..mukadimah rue nak cover balik cerita yang lama sebelum nie dan ianya berkaitan juga dengan tajuk entry aku nie.

Mungkin ramai yang dah tau yang KL International Motor Show 2013 sedang berlangsung di PWTC dari 15 hingga 24 November 2013.


Sebenarnyer En Hubby agak looking forward event nie untuk bawa the boys pergi melawat.

Cuma sekarang nie kami blom berkesempatan jer lagi.

Sebab knowing Hamzah die memang sangat berminat dengan kereta-kereta nie.

Harapnyer tahun nie sempat la kami bawa the Hafiizans pegi the show.

Sebab knowing about the KLIMS nie memang akan banyak kenderaan yang best-best akan dipamerkan.

Time tue bley la pasang angan-angan nak pakai kereta-kereta yang power kejap kan...

While sang suami mungkin akan ter excited kejap tengok model-model seksi yang memperagakan model-model kereta tue... (Haiiissshhhh... memang sah ade yang lebam lengan kene cubit dengan bini kat sebelah tue..ekekekekeke)

So bagi sesiapa yang berminat dan hendak mengetahui lebih lanjut berkaitan motor show nie boleh la lawati laman web ini.

No comments:

Post a Comment