Monday 25 March 2013

Work From Home...

Salam korang...

Arini tuan rumah bersiaran kembali setelah 2 hari menghabiskan masa di Litar Antarabangsa Sepang...

Selama 2 hari tu jugak aku tinggalkan Hamzah, Hadie & Hannah die bawah jagaan mak & adik-adik aku... termasuk kakak aku gak....

Untung nasib badan sebab ade gak yang sudi membantu...

Topic arini work from home...

Tue actually angan-angan aku jer tue....

Keje gomen mane bley work from home... but i wish 1 day kerajaan dapat membenarkannya...

Naper tetibe aku terasa nak work from home???

Sebab minggu nie Hamzah & Hadie cuti seminggu!!!

Time nie la fenin kepala aku nak pk mane nak tumpangkan diorg time aku keje....

Arini aku tak dapat nak postkan any picture coz arini aku EL menjaga budak-budak nie. Then tak tau la naper aku tak dapat nak upload any picture from tablet nie...

Mungkin aku sendiri yang tak pandai lagi kot...

Alamak...kids dah serang aku nie...

Till then...bubye!!!

No comments:

Post a Comment